Blogger'ın Yeni Ziyaretçi Görünümleri

Pek de uzun sürmeyen bir yasağın ardından tekrar bloglarımıza kavuşmanın mutluluğu içerisindeyiz ! :) Bu sevinçle sayfama giriş yaptıktan sonra birden bir baloncuk belirdi ve yeni görünümler olduğunu haber verdi. Hemen tıklayıp habere gittim ve bu yenilikleri kendi blogumda denedim. Gerçekten de çok fiyakalı görünüyorlar.

Bu görünümlerden kısaca bahsedelim:

1.Flip Card

Bu görünümde, ön izleme resmi 125x125 boyutunda  tüm gönderilerinizi sıralıyor.Resmin üzerine fare ile geldiğinizde; gönderinizin başlığı,tarihi ve yapılan yorum sayısını görebilirsiniz.resme tıkladığınızda ise süper bir efekt ile içeriği görebilirasiniz. En yukarıdaki bar sayesinde ise bir önceki veya bir sonraki içeriğinize direk gidebilir,  "Bact to all posts" e tıklayarak tüm gönderilerinizin listelendiği sayfaya geçebilirsiniz.

Blogunuzu bu şekilde görmek için adres çubuğuna [bloglinki]/view/flipcard  yazmanız yeterli.
Örnek http://neconungunlugu.blogspot.com/view/flipcard
Blogger Flip Görünüm Resmi (blogger flip view picture)

2.Mozaik


Bu görünüm için [bloglinki]/view/mosaic link yapısını kulllanmalısınız.
Örnek:http://neconungunlugu.blogspot.com/view/mosaic

Blogger Mozaik Görünüm Resmi/Blogger Mosaic View Picture


3.Sidebar



Bu görünüm için [bloglinki]/view/sidebar link yapısını kulllanmalısınız.

4.Snapshot

Bu görünüm için  [bloglinki]/view/snapshot link yapısını kulllanmalısınız.


5.TimeSlide

Bu görünüm için  [bloglinki]/view/snapshot link yapısını kulllanmalısınız.


Tüm görünümlerin özellikelerini yazmayı planlamıştım ama üşendim onun yerine video koymayı düşündüm.
 I
 I
 I
 V

0 yorum:

Yorum Gönder