Birbirinden Harika Sablonlarla Kendi Tişörtünü Tasarla


Bugün tesadüfen bulduğum bir web sitesini sizlerle paylaşmak istiyorum. 


Harika ! 


Eğlenceli !


Yaratıcı !

  •    Tish-o bizlere yüzlerce hazır şablon ile kendi oluşturacağımız farklı modellerdeki tişörtleri çok ufak bir ücretle ulaştırmayı sunuyor, hem de kargo ücretsizmiş (kısa süreliğine).
  •   Sürekli  yaratıcı bir fikir araken bu site ile karşılaşmak beni çok sevindirdi, çok orjinal ve kârlı bir fikir gibi görünüyor  :)
  •   Buna benzer bir kaç site daha buldum ama en iyisinin bu site olduğuna kanaat ettim.
  •  Üstelik yaratıcı ruhlara da bir fırsat sunuyor. Sitede kendiniz açacağınız dükkanınızda kendi tasarımlarınızı oluşturabilirsiniz, Oluşturduğunuz tasarımlar satılırsa siz de para kazanabilirsiniz.

 Lafı uzattım , hadi bir de kendiniz göz atın, eminim en az bir tane sipariş verceksiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder